Analýza kľúčových slov
Prečo analýza kľúčových slov?
Aké kľúčové slová vyhľadávajú v organickom vyhľadávaní vaši potenciálni zákazníci? Na aké slová je potrebné optimalizovať webové stánky a aké je potrebné pridať do Google Ads kampaní? Vďaka analýze kľúčových slov zistíte viac, než si myslíte. Analýza kľúčových slov je pevný základ pre marketing vášho webového sídla. Priblížite sa tak k svojim zákazníkom a zvýšite výkon svojho podnikania.
Čo sú to porovnávače cien?
Analýza kľúčových slov je podrobne rozpracovaný dokument, ktorý obsahuje vyhľadávané slová a frázy, ktoré vyhľadávajú vaši potenciálni zákazníci a súvisia s vašim webovým sídlom. Ku kľúčovým slovám sa pridáva priemerná mesačná vyhľadávanosť vďaka čomu vieme určiť dôležitejšie a menej dôležité slová.
Ako postupujeme
V prvom rade zanalyzujeme webové sídlo a rozdelíme ho do jednotlivých kategórií. Pre tieto kategórie vytvoríme zoznam vhodných kľúčových slov aj s priemernou mesačnou vyhľadávanosťou.
Výsledný dokument vám bude zaslaný a bude výborne slúžiť pre optimalizáciu vašich stránok a prípravu marketingových kampaní, ako aj na pochopenie správania zákazníkov.